У різних галузях економіки Польщі можна заробити немало грошей. Працівників шукають будівельні компанії, роздрібні мережі, сфера телекомунікації, і все частіше фінансові установи. Залежно від галузі та розміру компанії, у Польщі можна заробити в п’ять разів більше, ніж в Україні. У 2017 році в Польщі працювали 2 мільйони громадян України. Українці, як правило, працюють нижче своїх кваліфікацій: наприклад, касирами, будівельниками, прибиральницями чи в опіці за людьми похилого віку. А що робити, якщо у Вас більші амбіції? Тоді Ви можете почати співпрацю з фірмою «Monetia» — загальнопольською фінансовою установою.

 

«Monetia» для України

«Monetia» — це одна з найбільших польських загальнонаціональних платіжних мереж, присутня на ринку протягом багатьох років, яка має статус національного платіжний органу і здійснює свою діяльність згідно з дозволом польської Комісії фінансового нагляду (пол. KNF). Мережа «Monetia» налічує понад 800 філій по всій території Польщі, розташованих у більших і менших містах, звідки Ви можете легко і швидко переказати гроші в один з 4000 пунктів в Україні. Для виконання операції Вам потрібен лише паспорт або посвідка на проживання. Переказ можна також здійснити за допомогою Інтернету та спеціального веб-сайту. «Monetia» інтенсивно розвивається, розширюючи свою мережу. Вона шукає не тільки працівників, але й підприємців, які хочуть пропонувати послуги та фінансові продукти громадянам України.

Ми дуже стрімко розвиваємося на польському ринку протягом кількох років. Нещодавно ми розпочали надавати послуги переказу грошей за кордон також для громадян України. Цілком природно, що ми шукаємо енергійних людей з цієї країни, які хочуть співпрацювати з нами і допомагати нам і, зокрема, своїм співвітчизникам. Я переконана, що це дозволить поліпшити якість нашої сервісної мережі, запропонувати послуги громадянам України, — говорить Кароліна Славінська, менеджер з маркетингу фірми «Monetia».

 

Не тільки добра робота

Дійсно, усе більше й більше наших співвітчизників виїжджає до Польщі в пошуках роботи. Вони нетерплячі, їм не подобається ситуація на українському ринку праці, яка віддавна залишає бажати кращого. «У Польщі я можу очікувати не тільки надійного працевлаштування, але й у 5 разів вищої зарплатні», — наголошує пані Оксана з Києва, а як додає Дмитро з Дніпра, «у Варшаві працедавці вітають нас з розпростертими обіймами».

Це правда — польські роботодавці загалом доброї думки про громадян України, а багато з них навіть вважає, що українці є кращими робітниками, ніж поляки.

У Польщі українці найчастіше шукають фізичної роботи або роботи у сфері послуг. Поляки вже не дивуються українцям на будівельному майданчику або в касі супермаркету. Українці часто працюють офіціантами, нянями чи доглядають за літніми людьми. Громадяни України виїжджають на заробітки до Польщі навіть попри те, що, як правило, працюють за кордоном нижче власної кваліфікації. За даними Національного банку Польщі, майже кожен другий громадянин України, котрий прибуває до Польщі, має університетський диплом. Бар’єр на шляху до роботи згідно зі своїми кваліфікаціями зазвичай пов’язаний зі знанням польської мови. За даними дослідження «Барометр імміграції», проведеного в 2017 році Personnel Service, кожен четвертий роботодавець визнає, що проблеми зі знанням польської мови є найбільшим гальмом у працевлаштуванні українських громадян.

Однак, якщо українці хочуть подолати мовний бар’єр, якщо ми хочемо піднятися кар’єрними сходинками в Польщі, то варто подумати про вибір найбільш оптимального та ефективного шляху — забезпечити себе гідною зарплатнею та професійним розвитком. Це неочевидне, проте є багато шляхів до цієї мети, і однією з них може бути початок власної підприємницької діяльності. Це можна зробити, розпочавши співпрацю з місцевою відомішою компанією. Як, на якій основі? Наприклад, у формі франшизи.

 

Франшиза: що це таке?

Франшиза — це шлях для власного бізнесу під відомим логотипом. Цей метод використовують найбільшими світовими бренди, тому варто знати, чим є бізнес під ліцензією на франчайзинг.

Власний бізнес — попри те, що франчайзинг робиться під чужим іменем, — це один із найкращих шляхів до високого заробітку. І найголовніше, ризик невдачі під час підприємницької діяльності в рамках франшизи нижчий. Франчайзинг — це не просто продаж права на використання логотипу мережі або торгової марки, це — ціла бізнес-система. Слово «система» є ключовим для розуміння принципів франчайзингового бізнесу.

Одержувач ліцензії може очікувати зі сторони надавача ліцензії системну і постійну опіку: майстер-класи для нього і його команди, рекламні кампанії, що сприяють продажам, або просуванні ноу-хау у певній галузі, наприклад, у розрахунках та обліку. За цю допомогу отримувач франшизи надає надавачеві так званий початковий платіж за надання ліцензії, а потім — протягом усього терміну дії договору — сплачує певний відсоток від свого обороту. Ці гроші працюють на всю мережу і використовуються всіма одержувачами ліцензій: вони виділяються, серед іншого, на маркетингові дослідження, розробку нових продуктів та рекламних кампаній. Якщо одним реченням, то одержувач франшизи використовує у своїй діяльності досвід, знання та методи дій, розроблені надаваче, і таким чином має менший ризик ведення бізнесу. З іншого боку, компанія отримує вірного партнера, який усе ж працює на власний рахунок. У такій моделі підприємець, який відкриває власну точку від імені, наприклад, мережі «Monetia», є своїм власним босом.

Ця форма співробітництва дозволяє безпечно ввійти в світ підприємницької діяльності. Франчайзер, тобто надавач франшизи, пропонує своїм агентам не тільки перевірену ідею та відомий бренд, але також надає підтримку та допомогу людям, які тільки починають свою пригоду з бізнесом. «Monetia» також пропонує спеціальну навчальну програму, яка допоможе майбутнім партнерам зрозуміти світ фінансів. Ми пропонуємо нашим агентам привабливу систему оплати праці в залежності від їхньої участі та комісій за здійснення агентських заходів, — каже Кароліна Славінська, менеджер з маркетингу фірми «Monetia».

Як вибрати правильного франчайзера? Перш за все варто зробити ставку на перевірену марку, яка адаптує свої послуги до змін ринкової реальності — це гарантія попиту на Ваші послуги. Марку, яка розробляє свій портфель послуг та продуктів також для громадян України. Звісно, однією з таких компаній є «Monetia». Більш детальну інформацію можна отримати, зателефонувавши за телефоном 22 122 89 85 або написавши на адресу: ukraina@monetia.pl .

 

Редакція блогу / на правах реклами

Фото: промоматеріали